wtorek, 11 lipca 2017

Lekcja 1-" Chcę wszystko zmienić" "Czuje się spełniona"

 Witam ponownie,
Tytuł dzisiejszego postu to oczywiście nie wiem co....ironia? a może jednak nie?
Jeśli jakaś dobra duszyczka pokusiła się na przeczytanie ostatniego wpisu(za co Ci chwała <3) wie,że chciałam zacząć nowe życie, jeśli tak to można nazwać. Każdy czasem tego potrzebuję, też tak masz? Ochotę rzucić wszystko i zacząć od nowa? Czysta karta, zero starych znajomych, zero rodziny, zero wspomnień, nowe miejsce.
Nie! to najgorsze co może być, serio doświadczyłam tego i nigdy więcej NIGDY. Wyjechałam do Krakowa wszystko super, na początku oczywiście, szybko udało mi się znaleźć mega prace,tak sobie myślałam, mega restauracja na rynku, super Daria serio-klapa pierwsza
Bycie samemu, czujesz ten luz, możesz robić wszystko, masz swoje pieniądz-klapa druga a czemuż to?Bo bycie samemu i nawet fakt posiadania pieniędzy jest słaby, bo żeby je zarobić musiałeś pracować po 15h w tej super,mega restauracji(ps.juz tam nie pracuje)
Kiedyś myślałam, że wyjazd tu będzie strzałem w dziesiątkę. Później samotne przeżywanie wyników matur, samotne problemu, składanie papierów do szkół, wracanie do pustego mieszkania. Nie polecam ogólnie.

Okay,wylałam żal, który mi ciąży na sercu od wielu dni.Teraz mam nadzieje, że jesteście gotowi na puentę dnia dzisiejszego. Niesamowite jest to, że rzeczy,które kiedyś wydawały Ci się Twoim marzeniem dziś nie mają najmniejszego sensu, też tak masz? Czy jestem jakiś odludkiem?
Czas i doświadczenia ukazują idealnie jakimi ludźmi jesteśmy, jak reagujemy na stres, czy jesteśmy samotnikami, czy tak naprawdę małymi dziećmi zamkniętymi w ciele pozornie dorosłej osoby.
Czy jesteśmy gotowi na przewrócenie swojego życia. Czy jesteśmy ambitni, czy chcemy przez wszystko przechodzić samemu i robić rzeczy, które nas kompletnie nie interesują. Tak nawiązując do tej ambitności zdałam sobie sprawę, że nigdy nie chcę pracować jak zwykły człowiek w zwykłej pracy i czekać do końca miesiąca wypłaty by dalej przeżyć. Chcę coś osiągnąć, takiego wyjątkowego, spełniać się, zwiedzać świat ,więc wzięłam mój notes i zaplanowałam, co chcę osiągnąć i jak zainwestować zarobione pieniądze bym czuła się spełniona w życiu,że robię coś zajebistego(dzięki tej myśli pracując czuje jakiś głębszy sens tego), żeby zobaczyć efekty mojej pracy, dajcie mi miesiąc, no może więcej. Udowodnię nie wszystkim, lecz sobie jak to jest czuć się dobrze i nie marzyć a wziąć się do roboty, bo gadanie: Chcę to i to nic nie da, trzeba coś robić w tym kierunku.
Do następnego razu, zostawiam Was z tym wielce głębokim postem :D
[Odnośnie spełniania się,podróżowania i doświadczeń daję zdjęcia z Londynu by umilić ten ponury post]
                                                                                                                     Daria xoxo






Postaram się mieszać  tematyki z tym co mnie interesuje z moimi przemyśleniami i poglądem na świat,do później




14 komentarzy:

  1. Cóż Daria... rzuciłaś się na głęboką wodą. Niestety, ale każdy od czegoś zaczyna. Nie jesteś w stanie od razu zarabiać kokosów i mieć wielce sławione imię, bo na to wszystko potrzeba czasu i ciężkiej pracy. Widzę, że masz ambitne plany, więc życzę Ci z całego serduszka powodzenia i wytrwałości! Trzymam mocno kciuki!
    Aguszka xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo,ale czasem(nawet zbyt często jestem w gorącej wodzie kąpana) :C

      Usuń
  2. Trzeba mieć dużo odwagi w sobie, by tak zmienić życie, a to już duży plus. Inny duży plus, to zrozumieć, że jednak nie tego oczekiwaliśmy. Powodzenia w spełnieniu celów - rób to tylko dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspomnien bym nie wymazala, ale te zle chwile tak:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda,że tak nie można byłoby lepiej czasami

      Usuń
  4. Za dwa lata wyjeżdżam na studia do Kielc.Marzę, żeby zostać trenerem personalnym.Moi najbliżsi znajomi chcą gdzies indzie wyjechać, a ja chcę naprawdę wyrwać się z mojego środowiska. Chcę naprawdę robić to co kocham, a nie co mi karzą.
    Pozdrawiam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki,kochana też pochodzę z Kielc i będę tam musiała wrócić,jak będziesz potzebowałą jakiejś pomocy tam daj znać :*(np przez fb)

      Usuń
  5. Tak jak piszesz jak się czegoś chce to po prostu trzeba coś w tym kierunku robić. Siedzenie i czekanie aż samo się stanie najczęściej kończy się porażką, czego chyba nikt nie chce. Ciężko jest od zera dążyć do celu, ale jak się bardzo chce to można prawie wszystko.
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę, cieszę się,że ktoś myśli jak ja :*

      Usuń
  6. Łał, czytałam z dreszczem! Pięknie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza rzecz jaką przeczytałam,dziękuje kochana <3

      Usuń
  7. Fajnie, że podzieliłaś się swoimi przemyśleniami. Ja również chcę podróżować, chcę spełnić swoje marzenia, chcę przeżyć życie tak, aby być z niego zadowolona. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że podobnie myślimy :*
      Na pewno odwiedzę bloga

      Usuń